Hová tudja visszaküldeni a terméket?
Vásárlástól való elállás esetén mindig mi küldünk futárt a csomagért, így a visszaszállítás díját átvállaljuk. Egyéb úton nem áll módunkban csomagot fogadni.
További tudnivalók »
Csak bontatlan, használatlan terméket áll módunkban visszavásárolni!
Az átvételt követõen a vásárlástól való elállási szándékát kérjük, jelezze írásban is.
A visszaküldött csomagban kérjük, helyezze el a kapott számlának a másolatát, vagy a megrendelés azonosítót tüntesse fel, hogy biztosan be tudjuk azonosítani a megrendelést.
A termék visszaérkezését követõen 1-2 napon belül (de az elállási szándék jelzését követõ 14 napon belül) a rendelés értékét visszafizetjük az Ön részére. A visszautalt összeg a megrendelés értéke lesz, beleértve a kiszállítás díját.
Amennyiben tévesen rendelt, ami csak az átvételkor derült ki az Ön számára, akkor NE BONTSA KI a terméket. Bontatlan termék esetén lehetõsége van a rendelés értékének levásárlására bármilyen termék(ek)re, akár értékegyeztetéssel. Jelezze ügyfélszolgálatunkon észrevételét, igényét!
Az elállásra vonatkozó pontos szabályozást Általános Szerzõdési Feltételeink erre vonatkozó szakasza rögzíti.
Mi van olyankor, ha már kibontotta a terméket?
Csak bontatlan, használatlan terméket áll módunkban visszavásárolni!
Azonban kifogás esetén elsõ lépésként mindenképp jelezze felénk írásban észrevételét, esetleges kifogását, az eset részletes leírásával.
Amennyiben a terméket már felbontotta (eltávolította a celofán csomagolást), használta (parfüm esetén fújt belõle) és hiányzik belõle, úgy kérvényezheti a kifogásnak és a terméknek a kivizsgálását, írja meg ügyfélszolgálatunknak a panaszt, észrevételt! A körülmények kivizsgálása után megpróbálunk az Önnek is legmegfelelõbb módon eljárni. A terméket ne használja tovább, amennyiben rendellenességet érzékel, és azonnal tájékoztasson minket errõl.
Mi van akkor, ha mégsem tetszik?
Csak bontatlan, használatlan terméket áll módunkban visszavásárolni!
Azonban ha kibontotta a parfümöt, kipróbálta, és mégsem tetszik az illat, meggondolta magát, a terméket 50%-os áron tudjuk beszámítani egy másik termék vásárlása esetén. Azaz: a mégsem tetszõ parfüm értékének 50%-át levásárolhatja - igényét jelezze felénk, cserefuvarral oldjuk meg a szállítást-visszaszállítást. Ha nem szeretne másik parfümöt választani, a mégsem tetszõ termék értékének 50%-áért tudjuk visszavásárolni a már kibontott, kipróbált terméket. Az ily módon történõ visszavásárlás esetén futárt küldünk a bontott termékért.
Itt tudja elektronikusan jelezni, hogy vissza szeretné küldeni korábban megrendelt parfümét.
Ehhez pontosan adja meg a megrendeléskor email-ben kapott egyedi rendelési azonosítóját, pl. 120601-99-876,
mert ez alapján kikeresi a rendszer a rendelt tételeket, megjeleníti, majd ezután bepipálhatja, hogy mely tétel(eke)t szeretné visszaküldeni.