Eredetiség
Az általunk forgalmazott termékek eredetiek, 100% garanciát vállalunk rájuk.
Ár átszámolása!
A weboldalon lévő árak a magyar Ft (forint) árai (számai) minden esetben. A google fordító által mögéjük tett különböző pénznemeket nem kell figyelembe venni.
Számolási példa:
parfüm ára 7080.- /295.- = 24.- Euro (pl.:1€ = 295 Ft.)
Nemzetközi megrendeléseknél a szállítási költség nem ingyenes, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!
Mit tegyen, ha nem találja levelünket? Keresse a SPAM mappában!
Amennyiben nem találná visszaigazoló levelünket beérkező levelei között, úgy kérjük nézze meg a SPAM mappában.
TIPP:
Nyissa meg a SPAM mappáját és keresse meg levelünket.
Helyezze át a levelet a beérkező mappába (vegye le a spam jelölést a levélről).
Tegye kedvencekhez, vagy csillagozza be, vagy címkézze fel levelünket, hogy a későbbiekben könnyen megtalálja.
Továbbá még hozzáadhatja email címünket a biztonságos feladókhoz, vagy címlistához.
Hogy tudok fizetni bankkártyával?
Ha a kosárban jelzi, akkor a terminál a futárnál lesz fizetéskor. A szolgáltatásnak 2%-os felára van.
Mikor kapom meg a parfümömet, ha már megrendeltem?
Egy hétig várjak, aztán rendeljek másikat?
Igen, ha Ön továbbra is szeretné megfigyelési listánkon tartani, akkor a "Megrendeléseim"
személyes adminisztrációs felületén ezt 1 kattintással megteheti (itt a megrendelését tulajdonképpen újra leadja).
Érdemes 1 hétig várnom?
A megrendelésekkel érdemes várni, az 1 hét letelte után töröljük megrendelését, de a törlésről is küldünk Önnek értesítőt amikor ezt megtesszük.
Azonban ha Ön továbbra is szeretné megfigyelési listánkon tartani, akkor a "Megrendeléseim" személyes adminisztrációs felületén ezt 1 kattintással
megteheti (itt rendelését újra leadja). Ehhez látogasson el ide »
Van-e raktáron a parfümömből? Megrendelés előtt lehet-e ezt tudni?
Javasoljuk, hogy rendelje meg webáruházunkban. Amennyiben kapni úgy teljesítjük, amennyiben nem , úgy megrendelését egy hét (10 nap) nap után töröljük.
Miért? A különleges darabokat gyorsan elkapkodják így átmenetileg sokszor nem lehet kapni őket. Mivel hetente jön árú ezért érdemes megrendelni és praktikusan ebben az esetben ha még pillanatnyilag nem is kapni akkor is egy darabig figyelemmel kísérjük az Ön igényét. Azokat a darabokat amelyek már régi szériák sajnos csak alkalomszerűen tudjuk beszerezni.
A parfümöket heti szinten kapjuk, így gyakran változik a készlet, így érdemes megrendelni és az aktuális információkról azonnal értesítjük Önt!
Szeretném lemondani a megrendelésemet. Hogyan tudom megtenni?
Lemondani legkönnyeben itt tudja: Lépjen be a megrendeléseim menüpontba és a megrendelt tételnél kattintson a lemondás gombra.
Lemondással kapcsolatban a következőekre kérjük meg ha másképpen szeretné ezt megtenni:
Legyen szíves meglátogatni a weboldalunkat az alábbi linken, ahol 1 kattintással le tudja mondani mindenféle következmények nélkül nyugodtan a megrendelését:
MEGRENDELÉS LEMONDÁSA ITT! »
Tehát amennyiben megrendelését szeretné lemondani, azt itt teheti meg! A lemondáshoz szüksége lesz email címére, amelyet a megrendeléshez megadott és a pontos megrendelési azonosítójára.
MEGRENDELÉS LEMONDÁSA ITT! »
Amennyiben abból kifolyólag hogy szétbontottuk megrendelését új megrendelési számot kapott, úgy az adott termékhez az új megrendelési azonosítót adja meg. Ezt a megrendelés szétbontásakor elküldtük Önnek emailban!
Mit jelent a megrendelés szétbontása? Pl. Ön 3 terméket rendelt, de csak kettőt tudtunk Önnek kiszálítani, így a 3. termék, amelyet nem tudtunk kiszállítani új megrendelési azonosítót kapott és 1 hétig még a megrendelési listánkon tartjuk. Ezután töröljük a megrendelést!
Lehet-e csak illatmintát rendelni?
Lehetséges-e kicserélni más kiszerelésre?
Megrendelése után elnavigáltuk egy helyettesítő termékek megjelölése oldalra, ahol meg tudja, tudta adni azt, hogyha nincs az adott kiszerelésben vagy nincs doboz nélküli, akkor milyen kiszereléseket fogad el helyetzesítő terméknek az új kiszerelésnek megfelelő áron.
Ha ezt nem tette meg és szeretne a lahatőséggel élni, akkor most a következő megoldásokat tudjuk felajánlani:
- Mondja le a Megrendeléseim menüpontban a megrendelését és adja le újra a helyetesítő termékek megjelölésével.
- Ha már késő küldje vissza az itt leírt módon és adja le újra a megrendelését a helyetesítő termékek megadásával.
Lehetséges-e kicserélni?
Természetesen lehetséges kicserélni az alábbi módon:
1. Ön visszaküldi nekünk a terméket: Hová tudja visszaküldeni a terméket, amennyiben nem tetszik?
Csak bontatlan, sértetlen terméket áll módunkban visszavenni.
Amennyiben a kiszállított terméket mégsem kéri, úgy azt (azokat) visszaküldheti postai utánvéttel a mi költségünkre. (Hogyan? Az Utánvét költségével megnövelt árat írja az utánvétre, mi ezt fogjuk a termék visszavételekor kifizetni.)
Visszaáru címünk megtalálható itt »
2. Lead egy új megrendelést a parfumexpress weboldalán.
3. Sajnos jelenleg logisztikai okok miatt nem áll módunkban egyszerűbb megoldást felajánlani.
A megoldáson dolgozunk, remélhetőleg hamarosan újabb szolgáltatásokkal állhatunk szolgálatára.
Addig is új szolgáltatásunk a "Megrendeléskövetés"-t tekintse meg:
http://www.parfumexpress.hu/megrendelesek.php
Egyéb lemondási, újrarendelési lehetőségek már a weboldalon:
http://www.parfumexpress.hu/hu/szallitasi_modok.php
Mi a megoldás arra, ha olyan parfümöt szeretnénk, amelyet nem találok a weboldalon?
- Kérjük használja a keresőt, lehetséges hogy csak elkerülte a figyelmét, pedig van weboldalunkon.
- Sajnos nem tudunk olyan parfümöket beszerezni amelyek nem szerepelnek a weboldalon. Ebben az esetben írjon nekünk és mi kiemelten figyeljük az ilyen jellegű igényeket, de sajnos többet nem tudunk tenni.
Valamiért nem a megfelelő parfümöt kaptam meg. Mi a teendőm?
Mindenek előtt elnézését kérjük! Természetesen megtaláljuk a legmegfelelőbb megoldást.
Ha nem tetszik a parfüm vagy valamilyen okból kifolyólag nem a megrendelésnek megfelelőeket küldtük ki (vélhetően adminisztrációs hiba történt) úgy a legegyszerűbb és legolcsóbb megoldást tudjuk kínálni.
Küldje vissza a terméket a mi költségünkre!
Hogyan? http://www.parfumexpress.hu/hu/szallitasi_modok.php
"Hová tudja visszaküldeni a terméket, amennyiben nem tetszik?
Csak bontatlan, sértetlen terméket áll módunkban visszavenni. Amennyiben a kiszállított terméket mégsem kéri, úgy azt (azokat) visszaküldheti postai utánvéttel a mi költségünkre. (Hogyan? Az Utánvét költségével megnövelt árat írja az utánvétre, mi ezt fogjuk a termék visszavételekor kifizetni.)
Visszaáru címünk megtalálható itt »
Elnézését kérjük és bízunk abban, hogy ezen átmeneti hibánk miatt nem vesztette el bizalmát bennünk és a későbbiekben is felkeresi webáruházunkat.
A doboz nélküli miben másabb a többinél?
-
Mit jelent a "doboz nélküli" kifejezés?
A doboz nélküli parfüm összetételében és illatában semmiben nem különbözik a többi parfümtől. A vásárlók a boltok polcairól kizárólag ilyen parfümöket vehetnek le és szagolhatják meg. Ezek a parfümök általában kupak nélküliek és egy sima kartondobozba vannak becsomagolva. Ez azonban nem jelenti azt, hogy bármivel is rosszabbak lennének a többitől. Amennyiben nem ajándékba vásárol parfümöt, hanem saját használatra, a doboz nélküli vásárlásával további 2-3000 forintot spórolhat. (ennyivel olcsóbb a hasonló kiszerelésű dobozos parfümnél)
-
Mit jelent az "fl. oz." rövidítés?
Ezzel a kifejezéssel a parfümök kiszerelését böngészve találkozhatunk. Az fl. oz. egy angolszász mértékegység, a fluid ounce rövidítése. A parfümök kiszerelését ml-ben és fl. oz.-ben szokták meghatározni. 1 fl. oz.=28,4 ml.
-
További rövidítések:
EDP (Eau de parfum): 10-30% illatanyagot tartalmazó parfüm
EDT (Eau de toilette): 5-20% illatanyagot tartalmazó parfüm
EDC (Eau de cologne - magyarul kölni víz): olyan parfüm, amely 2-5%-ban tartalmazza valamilyen citrusféle (narancs, citrom, lime, mandarin stb.) illatanyagát, illetve levendula, rozmaring, kakukkfű, narancslevél vagy jázmin kivonatát.
Hívhat-e minket hétvégén?
Hétvégén nem tudja rendszerünk hívását fogadni, köszönjük megértését.
Kérjük látogassa meg weboldalunkat, ahol az Adminisztrátornak tud üzenetet küldeni.
Egyéb esetek:
-
Megrendelésével kapcsolatban szeretne érdeklődni: lépjen be a Megrendeléseim -be és tekintse meg megrendelésének állapotát.
-
Egyéb ügyben keres minket: Kapcsolatok menüpont alatt írjon nekünk.
Van e raktáron termékből?
A parfümöket hetente szerezzük be, így a következő szállítmánynál vélhetően lesz belőle,ha az nem egy különleges darab.
Bizonyos parfümök világszerte hiánycikkek, így ennek mi is ki vagyunk szolgáltatva.
Miért? A különleges darabokat gyorsan elkapkodják így átmenetileg sokszor nem lehet kapni őket. Mivel hetente jön árú ezért érdemes megrendelni
és praktikusan ebben az esetben ha még pillanatnyilag nem is kapni akkor is egy darabig figyelemmel kísérjük az Ön igényét.
Azokat a darabokat amelyek már régi szériák sajnos csak alkalomszerűen tudjuk beszerezni.
A parfümöket heti szinten kapjuk, így gyakran változik a készlet, így érdemes megrendelni és az aktuális információkról azonnal értesítjük Önt!
Más kiszerelésben mikor lesz?
A parfümöket hetente szerezzük be, így a következő szállítmánynál vélhetően lesz belőle,ha az nem egy különleges darab. Bizonyos kiszerelések
világszerte hiánycikkek, így ennek mi is ki vagyunk szolgáltatva. jelen helyzetnek.
Miért? A különleges darabokat gyorsan elkapkodják így átmenetileg sokszor nem lehet kapni őket. Mivel hetente jön árú ezért érdemes megrendelni
és praktikusan ebben az esetben ha még pillanatnyilag nem is kapni akkor is egy darabig figyelemmel kísérjük az Ön igényét. Azokat a darabokat
amelyek már régi szériák sajnos csak alkalomszerűen tudjuk beszerezni.
A parfümöket heti szinten kapjuk, így gyakran változik a készlet, így érdemes megrendelni és az aktuális információkról azonnal értesítjük Önt!
Miért nem törlik a rendszerből ami nincs?
Jelenleg nincs kapacitásunk az időszakosan kapható termékek aktualizálására. A különleges darabokat gyorsan elkapkodják így átmenetileg sokszor nem lehet kapni őket,
ezért nem töröljük a rendszerből.
Régóta keresek egy parfümöt, elvileg nem gyártják már,mégis megtaláltam a parfümexpresszen. Akkor mégis gyártják?
A kifutott termékeket évente frissítjük a rendszerben, ezek januárban kerülnek kivezetésre, mivel évközben egy-egy alkalommal mégis beszerezhetőek.
Van e lehetőség átutalásos fizetésre?
Jelenleg csak utánvétes fizetésre van lehetőség,de dolgozunk a PayPal lehetőségen is.
További információk: Szállítási Módok
Van e lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg csak utánvéttel lehet hozzájutni a termékhez. További információk: Szállítási Módok
Már két hete megrendeltem a parfümöt, de még mindig nem érkezett meg. Mikor fog megérkezni?
Bizonyos kiszerelések világszerte hiánycikkek, így ennek mi is ki vagyunk szolgáltatva. jelen helyzetnek. Illetve lehetséges, hogy ez egy kifutó termék, ezért nehezebb a beszerzése. Próbáljuk beszerezni a parfümöket minél előbb, de addig is a türelmét szeretném kérni.
Mi a teendő akkor, ha több parfümöt rendeltem, viszont az egyiket szeretném visszavonni?
Kérje az adminisztrátor segítségét a +36 70 552 9480-as telefonszámon.
Mi történhetett akkor, ha nem kaptam tájékoztató levelet rendelésemről?
Kérjük nézze meg spam mappáját és értesítő emailünket jelölje meg, csillagozza vagy tegye kedvencekbe (biztonságos levélnek jelölés) annak érdekében, hogy további levelünk ne kerüljön spam listára.
A megrendelésem állapota Elküldve, teljesítve. Pontosan mikor kapom meg a parfümöt?
Az Ön terméke futárszolgálathoz került. 2 napon belül szállítják az Ön által megrendelt parfümöt. Ha mégsem került kiszállításra a termék, kérje ügyfélszolgálatunktól a rendelés csomagszámát.
A megrendelésem óta változott a parfüm ára. Ebben az esetben milyen áron kapom meg?
Annak ellenére, hogy változott az ár, az Ön által rendelt terméket azon az áron szállítjuk ki, ami a rendeléskor aktuális volt.
Karácsony: A december 17-e után rendelt termékeket ki tudják szállítani karácsonyig?
A megrendelést a karácsonyi forgalomra való tekintettel nem tudjuk teljesíteni. Amennyiben nem ajándéknak szánta megrendelését, úgy természetesen, az ünnep után ki tudjuk szállítani. Amennyiben mégis megrendeli, úgy a következőket tudjuk javasolni.
1: A kiszállítást nem tudjuk garantálni, de megrendelésével természetesen foglalkozunk. Ha Ön vállalja a kockázatot, hogy nem kapja meg az ünnepekig úgy nincs egyéb teendője.
2: A megrendeléseim menüpont alatti felületében mondja le megrendelését, a megrendelést csak Ön tudja lemondani.
3: Nincs egyéb teendője ha megrendelésének megérkezése az ünnepek után is megfelelő. A megrendelés állapotát a Megrendeléseim menüpontban tudja nyomon követni.
Ünnepek előtt hány nappal kell megrendelésemet leadni, hogy az ünnepnap előtt megkapjam megrendelésemet?
Hogy megrendelését teljesíteni tudjuk ünnepnapot megelőzően 6 munkanappal kell megrendelését leadnia. Amennyiben megfelel az is, hogy megrendelését csak az ünnepnap után tudjuk teljesíteni ebben az esetben nincs egyéb teendője. Amennyiben mégis megrendelt pár nappal az ünnepnap előtt úgy a következőket kell tudnia, az alábbiakat javasoljuk.. Az egyik, hogy lemondja megrendelését az admin felületében, a másik, hogy kockáztat hátha megrendelése mégis megérkezik, de garanciát nem tudunk vállani.
Mit értünk Budapest és környékén alatt?
Budapest és 20km-es körzetét vesszük Budapest és környékének.
Milyen lehetőségeim vannak, ha szeretném lemondani vagy módosítani a terméket, de az már a futárnak át van adva?
1. Ha valóban nem szeretné valamiért, akkor legközelebb korábban gondolja át megrendelését. Terméket természetesen joga van nem átvenni.
2. Átveszi és azon terméket, amelyet nem szeretne, juttassa vissza hozzánk, ennek teljes költségét mi álljuk.
|