Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
Törzsvásárlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezőbb árakat és
különleges szolgáltatásokat biztosítunk számukra.
A kedvezőbb árak megjelenítéséhez lépj be a megújult törzsvásárlói profilodba
vagy kérj telefonos segítséget.
A belépéshez korábbi - vásárlásodnál használt - email címedre elküldtük új törzsvásárlói jelszavad december 30. és január 1. között.
Ezzel belépve az új törzsvásárlói felületre a kedvezményes áraidat fogod látni.
Mit tud a Light Blue, hogy még 2020-ban is a legkedveltebb parfümök egyike?
A Dolce & Gabbana Light Blue EDT parfümje megjelenése óta töretlen sikert arat. De mi lehet a titka folyamatos népszerűségének?
A Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette illatával már az első megszagolás után hirtelen a friss szellővel és forró homokkal teli szicíliai tengerparton találjuk magunkat. Összetéveszthetetlenül felismerni benne a sziporkázó nyári éjszakák ígéretét is.
Az olasz Dolce & Gabbana divatház által 2001-ben jelent meg a piacon a Light Blue parfümcsalád, azóta számos szakmai díj mellett a közönség szeretetét és ragaszkodását is elnyerte. A parfüm elkészítésére Olivier Cresp francia parfümőrt kérték fel, aki 2 évig dolgozott a fejlesztésen. Oliviert a parfüm elkészítésében döntően Szicília különleges világa inspirálta.
Az Eau de Toilette egyik fő összetevője a szicíliai cédrus, melynek aromája a teljes illatkompozíciót áthatja. Ezt a fejillatban az alma sziporkázó jegyei és a finom gyöngyvirág kísérik. Szívillatában dekadens jázminból és finom fehér rózsából kötött virágcsokor rejtőzik, melyet a bambusz üdesége élénkít. Végül az alapban a citromfa aromás jegyeit állati eredetű pézsma és érzéki ámbrás akkordok járják át.
A parfüm megjelenése óta további változatokkal színesedett a parfümcsalád, melyeket varázslatos olasz tengerparti életérzésről neveztek el, úgymint Dreaming in Portofino, Discover Vulcano, Sunset in Salina, Beauty of Capri, Love in Capri, Escape to Panarea, Dreaming in Portofino.
2020-ban webáruházunkban a Light Blue Eau de Toilette a legkedveltebb parfüm volt, és gyanítjuk, hogy népszerűsége a következő években is megmarad.
A Dolce & Gabbana Light Blue parfümöket itt találod áruházunkban.
Kate Winslet - Lancôme Trésor
A Lancôme parfüm egy lassan feledésbe merült illatot kísérelt meg újjáéleszteni, amikor Kate Winsletet választotta a Lancome Trésor kampányarcának. A meglehetősen nehéz illat kezdett kissé elavulttá válni, kezdett elidősödni, ezzel nem is lenne gond, de a cég vérfrissítésre vágyott, és nem amelett döntöttek, hogy kiadják a parfüm megújult változatát. Hanem inkább kerestek egy igazi 21. századi városi nőt, akivel képes lesz újjáéledni az illat. Ő lett Kate Winslet, aki nagyon illett az illathoz, nem úgy, mint az őt követő Anne Hataway, aki sokak szerint túl fiatal választás volt.
Carla Bruni - Givenchy Ysatis
A kilencvenes évek egyik talán méltán legszebb reklámja a Givenchy Ysatis parfüm reklám plakátja volt. Ezt mostanra a Sárközynéként ismert Carla Bruninak köszönhetjük. A Chanel No.5-hoz hasonlóan ez az illat is egy kellően elegáns társat érdemel, egy fiatal, lendületes modell nem igazán mutatna jól a klasszikus és meglehetősen nehéz illatú parfüm mellett. Az illat elképzelhető, hogy sokaknak megszokottá vált, de a plakátot annál inkább kedvelték, és valószínűleg a Givenchynél is. Főleg mert azóta sem nem készült újabb Ysatis parfüm-plakát.
Mire jók a parfümök?
Az irodalom szerint a parfümök tudatalatti vágyakat, érzéseket válthatnak ki bennünk és partnerünkben.