Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
Törzsvásárlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezőbb árakat és
különleges szolgáltatásokat biztosítunk számukra.
A kedvezőbb árak megjelenítéséhez lépj be a megújult törzsvásárlói profilodba
vagy kérj telefonos segítséget.
A belépéshez korábbi - vásárlásodnál használt - email címedre elküldtük új törzsvásárlói jelszavad december 30. és január 1. között.
Ezzel belépve az új törzsvásárlói felületre a kedvezményes áraidat fogod látni.
A Gucci Envy Me egy varázslatosan vonzó és titokzatos női illat, melyet 2004-ben alkotott meg a Gucci divatház. Ellenállhatatlan, leginkább a pünkösdi rózsa, piros bors, és vizi jázmin illatjegyei miatt. A parfüm magával ragadó illatát, a gránátalma, a lychee, a rózsaszín pézsma, a fehér tea jegyek keveréke jellemzi. Az Envy Me alapillatát a szantálfa, a pézsma és a tikfa alkotja.
A Paco Rabanne 1 million férfi parfüm friss és érzéki illata az arany csábításával varázsolja el az őt választót. Összetevőkben gazdag és kihívó illat. Mely legfőbb összetevői a menta, a narancs, a szegfűszeg, a bőr, a pacsuli.
Fantáziát megmozgató, szexis illat, a határtalan függetlenségre törekvő nők számára. Illatjegyei: gránát, datolya gyümölcs, lótusz virág, fekete orchidea, champaca virága, fekete ibolya, mahagóni fa, pézsma.
Bvlgari, a görög dinasztia, 1879-től napjainkig hosszú utat járt be kreációival, melyek több mint száz éve változatlan szenvedéllyel és csúcsminőséggel felelnek meg a változó piaci igényeknek. Egy kis faluból, Epirusból indult ki a világméretűvé vált Bvlgari-birodalom, mely óráival, ékszereivel, ezüst- és ajándéktárgyaival, illataival, bőr-, selyem- és szemüveg-kollekcióival, valamint luxusszállodáival az egyik legértékesebb ékkővé vált a divat világában. Az alapító, Sotirio Bvlgari 1857-ben született.
Az érzéki nő tervezője. Versace a divat segítségével átformálta a közönség véleményét a magamutogatásról, érzékiségről és ízlésről, és hitt abban, hogy a divat és a művészet találkozhat egymással.
A fiatal tervező San Sebastianban született, gyerekkorát Spanyolországban töltötte. Később Franciaországba kellett költöznie családjával. Élete alakulását nagyban befolyásolták gyerekkori élményei. Sokáig Courreges, Cardin, Balenciaga, és Givenchy bátorította és ők vették meg vázlatait. Később már önállóan bemutathatta az első illatát, Paco Rabanne néven. Ezt követte a XS Pour Elle. Két évvel később pedig megjelent a Paco Energye.
A márka több mint 20 évvel ezelőtt született, ma egy jól működő nemzetközi tervvállalat. A márka azonnal vezető lett abban, hogy stílusokat, szöveteket, gyártó módszereket és minőségellenőrzést fejlesztett miközben biztosított egy kiemelkedő minőségi terméket.
Az évek folyamán változatossá tette tevékenységét. A márkát sok országba terjesztették el, különösen a Távol-Keletre és az Egyesült Államokra koncentrálva.
A Givenchy része lett a francia luxuscsoportnak, és olyanokkal említették egy napon mint Louis Vuitton, Christian Diort, Lacroix és Céline.
Parfüm hírek a nagyvilágból
Miért más az új, ám már megszokott parfümöm illata?
Ha az elmúlt években vásároltál már a megszokott parfümödből új üvegcsével, és meglepett, hogy miért másabb az illata, akkor ezzel nem vagy egyedül. Több oka is lehet annak, hogy ugyan annak a parfümnek másabb az illata: például a megszokott kedvenc parfüm változatát a gyártó beszüntette, vagy az is lehet, hogy újraalkotta (reformulálta).
A reformuláció a parfümipar egyik legjobban őrzött titka. A legtöbb parfüm, amely már egy ideje forgalomban van (még az olyan klasszikus is, mint például a Chanel No. 5), körülbelül évtizedenként újratervezésre kerül. Ekkor bár elvileg ugyanarról az illatról van szó, a gyakorlatban mégsem az. Az újratervezés során belekerülhetnek új illatalapanyagok, és/vagy változhatnak az arányok.
Aki a megszokott parfüm illatához ragaszkodik, azok számára nagy csapás, amikor kedvenc illataikat megszüntetik, vagy újraforgalmazzák. 2005. óta sajnos ezzel szembe kell néznünk, hiszen az EU egyre több parfüm alapanyagról állapítja meg, hogy allergizáló, vagy akár egészségre ártalmas lehet.
2022. márciusában például az EU betiltotta a Lilial nevű szintetikus aromás aldehidet, amelynek illata erősen emlékeztet a gyöngyvirágra vagy ciklámenre.
Ennek hatása például, hogy 2021. márciusa óta az összes Versace és Moschino illat új összetevőt kapott a Lilial helyett, valamint az alábbi parfümök összetétele is megváltozott: Thierry Mugler AMen, Thierry Mugler Alien, Lancome Hypnose és Hypnose Homme, Armani Code, Acqua di Gio, Givenchy Organza, Ange ou Demon és Amarige, Dior Fahrenheit.
Összességében elmondható, hogy a 20. század nagy parfümjeinek odorja ma már egyáltalán nem tetten érhető, de nem is számíthatunk rá, hiszen sem ámbra, sem cibet, sem pézsma eredeti állapotában már nem alkalmazható, így az újrakiadásokban ezek szintetikus változata szerepel.
Más ország, más illat? Bizony-bizony, az is előfordulhat, hogy ugyanazokat a parfümöket a világ különböző pontjain picit más alapanyagokból keverik ki. Ha tehát legutóbb Dubajban vagy Sanghajban vásároltad a parfümödet, az európai változat valószínűleg nem teljesen ugyanaz az az illat, még ha minimális is az eltérés. Ennek oka, hogy gyakran a parfümgyártás helyszíne, az alapanyagok forrása is változhat.
Tehát ha a régóta használt, kedvenc parfümünk illata kis mértékben változik, vagy tartóssága már nem teljesen olyan, mint a 2000-es évek előtt, nem feltétlenül kell arra gyanakodni, hogy hamis, vagy romlott a termék.
Azonban, a fentebbiek okán itt az ideje, hogy az új parfüm kreációk között válogass.
Az idő múlásával a parfüm illata változik a bőrön, mivel az egyes alkotóelemek rendre elpárolognak. Az illatkompozíció párolgást befolyásoló összetevőit és ezek kibontakozásának sorrendjét rendkívül érzékletes formában szemlélteti az úgynevezett illatpiramis.
E háromsávos ábrázolási módszer kidolgozása William A. Poucher nevéhez fűződik. A 1920-as években kezdték használni azóta a modern parfümgyártás egyik alapja.
Az illatpiramis felépítése:
1. fejillat (pl. citrom, bergamot, borsmenta)
2. szívillat (pl. jázmin, zöldtea)
3. alapillat (pl. cédrusfa, mósusz)
* Fejillatok: a leggyorsabban elpárolgó összetevők. Ezek nyújtják az első benyomást: könnyed, rendkívül illékony aromák, amelyek 5-30 perc alatt elenyésznek, hamar átadják helyüket a kompozíció legfontosabb illatjegyeinek - a szívillatoknak.
* Szívillatok: gyakran ezek már kezdetektől fogva ott lappanganak, azonban 10-30 perc kell nekik ahhoz, hogy valóban kibontakozzanak a bőrön.
Ezek azok az illatjegyek, melyek által az adott parfüm besorolható egy-egy illatcsaládba (virágos, keleties, citrusos, fás, gyümölcsös, ...).
* Alapillat: csak jó pár óra elteltével válik érezhetővé, ugyanis ezek a legnagyobb molekulasúlyú illatanyagok. Lényeges jellemvonásuk, hogy fixáló anyagokként szolgálnak, lelassítják a könnyebb jegyek párolgását és stabilitást kölcsönöznek nekik. Ezek aromája érezhető a legtovább, akár egy teljes napig.
Celine Dion Sensational Moment
A Coty Beauty 2008 őszén egy ragyogó új illatú parfümmel bővíti a Celine Dion illatcsaládot. Ez az új illat, a Celine Dion Sensational Moment, amely a kollekció korábbi illataihoz hasonlóan annak a Celine-ből áradó szenvedélynek a megtestesülése, amelyet a szerelemért, a zenéért és magáért az életért érez.
Maga a parfüm egy vonzó, nőies illat, megbolondítva egy kis eleganciával, amely minden nőnek sajátja.
A Sensational Moment a csábítása magához ragadó, a káprázatos illata a ragyogó mandarin, a rózsaszín grapefruit virág és a zamatos málna jegyeivel alkotja meg a különleges parfümöt. A szívillat a rózsaszín bazsarózsa, a kókusz orcidea és a buja frézia kísértő egyvelege, egy csipetnyi gyömbérliliommal. Az illatot a fehér ámbra és a pézsma jegyek alkotják, melyek között a finom egyensúlyt a mogyoró meleg tónusai alkotják meg.
A parfüm doboza és üvege hű maradt a Sensational illat design-jához, a színkódolás viszont megváltozott, az arany különböző árnyalatainak feketével történő kombinálása egy gazdag, érzéki külsőt eredményez. A dobozon megjelenő csiszolt gyémántot idéző formák a Celine Dion Sensational Moment megnevezésre irányítják a figyelmet.
Kate Winslet - Lancôme Trésor
A Lancôme parfüm egy lassan feledésbe merült illatot kísérelt meg újjáéleszteni, amikor Kate Winsletet választotta a Lancome Trésor kampányarcának. A meglehetősen nehéz illat kezdett kissé elavulttá válni, kezdett elidősödni, ezzel nem is lenne gond, de a cég vérfrissítésre vágyott, és nem amelett döntöttek, hogy kiadják a parfüm megújult változatát. Hanem inkább kerestek egy igazi 21. századi városi nőt, akivel képes lesz újjáéledni az illat. Ő lett Kate Winslet, aki nagyon illett az illathoz, nem úgy, mint az őt követő Anne Hataway, aki sokak szerint túl fiatal választás volt.
Parfüm márkák
Mely parfümök a legnépszerűbbek? Keresd a nagyméretű betűket. Minél népszerűbb egy parfüm, annál nagyobb a betű mérete.
"Meg vagyok elégedve a parfümmel! Időben megérkezett és minden rendben volt!"
Zólyomi Ádám
"Kicsit olcsóbb, mint nálunk a boltban, nem?"
Viki
"Kedd délelőtt rendeltem meg a terméket és nagyon gyorsan, a következő napon, - szerda délelőtt - már meg is kaptam a parfümöt. Nagyon köszönöm ezt a gyors intézkedést."
Az illatok könnyedén befolyásolhatják a hangulatunkat - de azt vajon mi befolyásolja, mely illatokat találjuk vonzónak, vagy éppen melyiktől vagyunk rosszul?
részletek>>
A növényi kenőcsök, balzsamok, parfümök használata egyidős az emberiséggel, kezdetektől fogva használták őket gyógyításra, vallási szertartások alkalmával és mindig is az asszonyi csábítás eszközei voltak.
részletek>>
A parfüm szó latinul pontos fordításban "szaglás általi"-t jelent. Az illatok hatása testre, lélekre, szellemre nem a 20. század felfedezése, már az ókorban is hasonló célt szolgált.
részletek>>
Már a kőkorszakbeli emberelődök is festették magukat - a neandervölgyi ősember például arcára színes festéket kent, testét pedig tetoválta - olvastuk egy kozmetikum-történeti tanulmányban.
részletek>>
Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel. A legtöbben- köztük én is sokáig azt hittük, ez egy márka. Pedig csak volt. Nézzük csak a Családot! részletek>>
"Egy illat inkább átöleljen minket, mint ellepjen. A harmat és a növényekre hulló eső, a víz tisztasága és frissessége érvényesüljön." - Issey Miyake részletek>>
A Lacoste híres krokodil-logóját René Lacoste teniszcsillag álmodta meg1933-ban, és szinte berobbant a világ leghíresebb divatszimbólumai közé... részletek>>
"Akár termékről vagy reklámról, emberről vagy filozófiáról, gombokról vagy épületekről beszélünk, azt szeretnénk, ha a kreatív életerőt minden tettünkben és termékünkben meg tudnánk Önöknek mutatni" - vallják a Mexx-trend alkotói. részletek>>
"Az Ultraviolet a nőiesség új kifejezésének jele. Üvege technikai szempontból igen fontos tárgy, mivel funkciója meghatározza alakját. Egy új parfümgesztust alkottunk" - állítja Rabanne, aki szerint egy nő azért visel parfümöt, hogy felfedje személyiségét. részletek>>
Igazi könyvritkaság - érdekes történetekkel fűszerezve mutatja be a legnevesebb parfümmárkákat, mindezt reprezentatív fotókkal illusztrálva. részletek>>