Parfümkereskedés: parfümök és parfümmárkák nagy választékban. A parfüm webáruházunkban a parfümgyártókról további információkat tudhat meg a parfümökről.
Törzsvásárlóinkat nagy becsben tartjuk, ezért kedvezőbb árakat és
különleges szolgáltatásokat biztosítunk számukra.
A kedvezőbb árak megjelenítéséhez lépj be a megújult törzsvásárlói profilodba
vagy kérj telefonos segítséget.
A belépéshez korábbi - vásárlásodnál használt - email címedre elküldtük új törzsvásárlói jelszavad december 30. és január 1. között.
Ezzel belépve az új törzsvásárlói felületre a kedvezményes áraidat fogod látni.
Régi törzsvásárlói felületed is használható február végéig, ott is leadhatod aktuális rendelésed.
Ingyenes kiszállítás 1 parfümnél is
*
Az ingyenes kiszállítási akció feltétele, hogy legalább 1 db normál parfüm szerepeljen a megrendelésben.
Ajándék illatminta minden rendeléshez
*
Az ingyenes illatminta akció feltétele, hogy legalább 1 db normál parfüm szerepeljen a megrendelésben.
Kizárólag eredeti parfümök
Parfüm webáruház • Parfümexpress
Olvasói Vélemények
"A megrendelt parfümöket megkaptam a megrendeléstől számítva három napon belül postai úton, amit ezúton köszönök. Sok utánjárástól sikerült megmenekülnöm..."
A Gucci Envy Me egy varázslatosan vonzó és titokzatos női illat, melyet 2004-ben alkotott meg a Gucci divatház. Ellenállhatatlan, leginkább a pünkösdi rózsa, piros bors, és vizi jázmin illatjegyei miatt. A parfüm magával ragadó illatát, a gránátalma, a lychee, a rózsaszín pézsma, a fehér tea jegyek keveréke jellemzi. Az Envy Me alapillatát a szantálfa, a pézsma és a tikfa alkotja.
A Paco Rabanne 1 million férfi parfüm friss és érzéki illata az arany csábításával varázsolja el az őt választót. Összetevőkben gazdag és kihívó illat. Mely legfőbb összetevői a menta, a narancs, a szegfűszeg, a bőr, a pacsuli.
Fantáziát megmozgató, szexis illat, a határtalan függetlenségre törekvő nők számára. Illatjegyei: gránát, datolya gyümölcs, lótusz virág, fekete orchidea, champaca virága, fekete ibolya, mahagóni fa, pézsma.
Bvlgari, a görög dinasztia, 1879-től napjainkig hosszú utat járt be kreációival, melyek több mint száz éve változatlan szenvedéllyel és csúcsminőséggel felelnek meg a változó piaci igényeknek. Egy kis faluból, Epirusból indult ki a világméretűvé vált Bvlgari-birodalom, mely óráival, ékszereivel, ezüst- és ajándéktárgyaival, illataival, bőr-, selyem- és szemüveg-kollekcióival, valamint luxusszállodáival az egyik legértékesebb ékkővé vált a divat világában. Az alapító, Sotirio Bvlgari 1857-ben született.
Az érzéki nő tervezője. Versace a divat segítségével átformálta a közönség véleményét a magamutogatásról, érzékiségről és ízlésről, és hitt abban, hogy a divat és a művészet találkozhat egymással.
A fiatal tervező San Sebastianban született, gyerekkorát Spanyolországban töltötte. Később Franciaországba kellett költöznie családjával. Élete alakulását nagyban befolyásolták gyerekkori élményei. Sokáig Courreges, Cardin, Balenciaga, és Givenchy bátorította és ők vették meg vázlatait. Később már önállóan bemutathatta az első illatát, Paco Rabanne néven. Ezt követte a XS Pour Elle. Két évvel később pedig megjelent a Paco Energye.
A márka több mint 20 évvel ezelőtt született, ma egy jól működő nemzetközi tervvállalat. A márka azonnal vezető lett abban, hogy stílusokat, szöveteket, gyártó módszereket és minőségellenőrzést fejlesztett miközben biztosított egy kiemelkedő minőségi terméket.
Az évek folyamán változatossá tette tevékenységét. A márkát sok országba terjesztették el, különösen a Távol-Keletre és az Egyesült Államokra koncentrálva.
A Givenchy része lett a francia luxuscsoportnak, és olyanokkal említették egy napon mint Louis Vuitton, Christian Diort, Lacroix és Céline.
Parfüm hírek a nagyvilágból
Mit tud a Light Blue, hogy még 2020-ban is a legkedveltebb parfümök egyike?
A Dolce & Gabbana Light Blue EDT parfümje megjelenése óta töretlen sikert arat. De mi lehet a titka folyamatos népszerűségének?
A Dolce & Gabbana Light Blue Eau de Toilette illatával már az első megszagolás után hirtelen a friss szellővel és forró homokkal teli szicíliai tengerparton találjuk magunkat. Összetéveszthetetlenül felismerni benne a sziporkázó nyári éjszakák ígéretét is.
Az olasz Dolce & Gabbana divatház által 2001-ben jelent meg a piacon a Light Blue parfümcsalád, azóta számos szakmai díj mellett a közönség szeretetét és ragaszkodását is elnyerte. A parfüm elkészítésére Olivier Cresp francia parfümőrt kérték fel, aki 2 évig dolgozott a fejlesztésen. Oliviert a parfüm elkészítésében döntően Szicília különleges világa inspirálta.
Az Eau de Toilette egyik fő összetevője a szicíliai cédrus, melynek aromája a teljes illatkompozíciót áthatja. Ezt a fejillatban az alma sziporkázó jegyei és a finom gyöngyvirág kísérik. Szívillatában dekadens jázminból és finom fehér rózsából kötött virágcsokor rejtőzik, melyet a bambusz üdesége élénkít. Végül az alapban a citromfa aromás jegyeit állati eredetű pézsma és érzéki ámbrás akkordok járják át.
A parfüm megjelenése óta további változatokkal színesedett a parfümcsalád, melyeket varázslatos olasz tengerparti életérzésről neveztek el, úgymint Dreaming in Portofino, Discover Vulcano, Sunset in Salina, Beauty of Capri, Love in Capri, Escape to Panarea, Dreaming in Portofino.
2020-ban webáruházunkban a Light Blue Eau de Toilette a legkedveltebb parfüm volt, és gyanítjuk, hogy népszerűsége a következő években is megmarad.
A Dolce & Gabbana Light Blue parfümöket itt találod áruházunkban.
Fogyasztó parfüm illatok
Elképzelhető, hogy hamarosan olyan parfümök jelennek meg az illatszerboltokban, amelyek nemcsak illatosabbá, de vékonyabbá is teszik a hölgyeket. A kozmetikai cikkeket gyártó Shiseido Company kutatói felfedezték, hogy az emberi agy bizonyos illatok hatására az egyes szerveket zsírégetésre "veszi rá", készteti.
A japán óriáscég kutatói szerint a fogyáshoz különösen hatásos a grapefruit, a bors, az édeskömény valamint a tárkony illata.
A tesztek során húsz hölgy egy hónapon keresztül használta az illatos testápolót, és átlagosan 1,1 kilogrammot veszítettek önsúlyukból. A vállalat szeretné titokban tartani a súlycsökkentő illatok receptjét és összetételét, ezért mindössze csak annyit árult el, hogy a felfedezésük az UCP (uncoupling protein, magyarul szétkapcsoló fehérje) elméletén alapul.
Illat ki-kicsoda
Parfümtrükkök profiknak is
Mindenki szereti a finom illatokat, de nem mindenki van tisztában használatukkal. Te tudod, melyik a legtartósabb illat? És tudod, hova kell fújnod, hogy a legtartósabb legyen? Szerinted mit kell használnod nyáron?
Az alapanyagok
A legtöbb parfüm tiszta etilalkohol, amihez állati, növényi eredetű vagy szintetikus aromát és stabilizátorokat adnak. A parfümkészítő-ipar régebben állati eredetű anyagokat is használt, ezek leggyakrabban a szürke ámbrából, a cibetből, a pézsmából és hódzsírból tevődtek össze.
A felhasznált növényi illatanyagok származhatnak levelekből (menta), kéregből (fahéj), fatörzsből (szantálfa, cédrus), virágszirmokból (rózsa, jázmin), gyökerekből (írisz) és gyümölcshéjból (citrusfélék).
A szintetikus anyagokat speciális kémiai folyamatokkal állítják elő. Alapanyaguk legtöbbször a kátrány, az acetilén és a kőszén. Az ezekből nyert szintetikus anyagok keverési aránya adja meg az illatosító jellegzetes aromáját. Kulcsszerepe van az alkoholban feloldott illatanyagok koncentrációjának is.
Parfüm és kölni?
A parfüm általában 20-30, egy Parfum de Toilette 8-12, az Eau de Toilette 5-8, az Eau de Cologne 3-5 százalékos. Az illatosító szerek alkotóelemei az ún. illatesszenciák. A 96 százalékos alkoholban oldott kivonat alkotóelemei számának nincs felső határa, állhat 60-70, de akár százféle összetevőből is.
Töménységben az esszencia után a parfüm következik, az aromákat 90 százalékos alkoholban oldják. A parfüm is elég sokáig, akár egész napon át érezhető. A parfüm hígításából állítják elő az eau-t, vagyis a vizet. Az esszencia töménységét tekintve csökkenő sorrendben: az Eau de Parfum, az Eau de Toilette, az Eau de Cologne (vagyis a kölni) és a Splash Cologne következik.
A népszerű Eau de Toilette tehát már egy nagyobb arányú hígítás eredménye. Az Eau de Cologne a legkisebb olyan illatkoncentráció, amely még jellegzetes és hosszan tartó illatosítást biztosít.
Nyárra
Az Eau de Fraiche már a frissítő víz kategóriájába tartozik, ezért főként a nyári időszakokban használják. Ezt a citrusfélékből és virágokból nyert kivonatot 60-70 százalékos alkoholban oldják, és kisebb-nagyobb kiszerelésekben egyaránt kapható. Aromája eléggé illékony, ezért gyakrabban ajánlatos az újrapermetezés.
Az Eau de Fraiche-hez hasonló, alacsony koncentrációjú testharmatok is megjelentek a közelmúltban; ilyenek a Body Mist, az Eau de Tonique pour le Corp, amelyek testünk egész felületén alkalmazhatók.
Parfümtrükkök
Bármelyik fajtát is választod, érdemes odafigyelned a mennyiségre, s persze arra is, hogy a megfelelő helyekre fújd a parfümöt. Azt már mindenki tudja, hogy bőrünk a fülünk alatt, a csuklón valamint a könyék-és térdhajlatban a legvékonyabb és a legmelegebb. Utóbbiakra azonban csak akkor permetezz erős illatszert, ha szó szerinti illatfelhőben szeretnél úszni egész nap. Az illatok ráadásul nagyon csalókák, orrunk hamar megszokja őket, s egy idő után alig érzed, hogy egyáltalán fújtál magadra valamit. De ne gondold azt, hogy keveset használtál belőle! Hidd el, mások érezni fogják.
A másik alapszabály pedig az, hogy napra semmiképpen sem szabad parfümmel befújva menned, mert foltosodhat a bőröd. Nem is beszélve arról, hogy a legtöbb napozótej és -krém tartalmaz valamilyen illatanyagot, a kettőt pedig nem szerencsés elegyíteni.
Mire jók a parfümök?
Az irodalom szerint a parfümök tudatalatti vágyakat, érzéseket válthatnak ki bennünk és partnerünkben.
"Szia!Tök jó ez az oldal, sokkal olcsóbbak a parfümök, érdemes megnézni!"
Erika
"Kedd délelőtt rendeltem meg a terméket és nagyon gyorsan, a következő napon, - szerda délelőtt - már meg is kaptam a parfümöt. Nagyon köszönöm ezt a gyors intézkedést."
B. Erzsébet
"A megrendelt parfümöket megkaptam a megrendeléstől számítva három napon belül postai úton, amit ezúton köszönök. Sok utánjárástól sikerült megmenekülnöm..."
Az illatok könnyedén befolyásolhatják a hangulatunkat - de azt vajon mi befolyásolja, mely illatokat találjuk vonzónak, vagy éppen melyiktől vagyunk rosszul?
részletek>>
A növényi kenőcsök, balzsamok, parfümök használata egyidős az emberiséggel, kezdetektől fogva használták őket gyógyításra, vallási szertartások alkalmával és mindig is az asszonyi csábítás eszközei voltak.
részletek>>
A parfüm szó latinul pontos fordításban "szaglás általi"-t jelent. Az illatok hatása testre, lélekre, szellemre nem a 20. század felfedezése, már az ókorban is hasonló célt szolgált.
részletek>>
Már a kőkorszakbeli emberelődök is festették magukat - a neandervölgyi ősember például arcára színes festéket kent, testét pedig tetoválta - olvastuk egy kozmetikum-történeti tanulmányban.
részletek>>
Minden magára valamit is adó átlagember találkozott az életben már legalább egy HUGO vagy BOSS termékkel. A legtöbben- köztük én is sokáig azt hittük, ez egy márka. Pedig csak volt. Nézzük csak a Családot! részletek>>
"Egy illat inkább átöleljen minket, mint ellepjen. A harmat és a növényekre hulló eső, a víz tisztasága és frissessége érvényesüljön." - Issey Miyake részletek>>
A Lacoste híres krokodil-logóját René Lacoste teniszcsillag álmodta meg1933-ban, és szinte berobbant a világ leghíresebb divatszimbólumai közé... részletek>>
"Akár termékről vagy reklámról, emberről vagy filozófiáról, gombokról vagy épületekről beszélünk, azt szeretnénk, ha a kreatív életerőt minden tettünkben és termékünkben meg tudnánk Önöknek mutatni" - vallják a Mexx-trend alkotói. részletek>>
"Az Ultraviolet a nőiesség új kifejezésének jele. Üvege technikai szempontból igen fontos tárgy, mivel funkciója meghatározza alakját. Egy új parfümgesztust alkottunk" - állítja Rabanne, aki szerint egy nő azért visel parfümöt, hogy felfedje személyiségét. részletek>>
Igazi könyvritkaság - érdekes történetekkel fűszerezve mutatja be a legnevesebb parfümmárkákat, mindezt reprezentatív fotókkal illusztrálva. részletek>>